Osocze bogatopłytkowe

Osocze bogatopłytkowe (PRP), zwane też niekiedy wampirzym liftingiem, to zabieg doskonały dla osób, które poszukują w pełni naturalnych metod odmładzania skóry. Szczególnie polecamy go także pacjentom cierpiącym na nietolerancje składników zawartych w preparatach wytwarzanych syntetycznie. Dużą zaletą osocza bogatopłytkowego jest także możliwość wykonywania zabiegu przez cały rok, bez względu na nasłonecznienie.

Osocze bogatopłytkowe uzyskujemy po odwirowaniu krwi pacjenta. O sile zabiegu stanowią aktywne trombocyty, które wydzielają czynniki wzrostu pobudzające skórę do głębokiej regeneracji i przebudowy.

Zabieg pozwala na osiągnięcie nie tylko efektu odmłodzenia skóry, ale też na usuwanie niedoskonałości, w tym blizn potrądzikowych. Zabieg osocza bogatopłytkowego polecamy także pacjentom borykającym się z problemem wypadania włosów.

• Redukcja zmarszczek i bruzd na twarzy i szyi
  • Minimalizowanie blizn potrądzikowych
  • Zwiększenie gęstości i napięcia skóry
  • Rewitalizacja i dodanie blasku cerze
  • Wzmocnienie zniszczonych włosów
  • Walka z nadmiernym wypadaniem włosów
  • Odmłodzenie skóry dłoni
  • Poprawa ukrwienia i kolorytu cery
  • Przyspieszenie gojenia się ran
  • Wsparcie regeneracji skóry po zabiegach dermatologicznych i chirurgii plastycznej

Pierwsze zauważalne efekty wygładzenia skóry i redukcji zmarszczek pojawiają się po około dwóch tygodniach. W przypadku terapii wypadania włosów znacząca poprawa ich kondycji i ich zagęszczenie następują zwykle po dwóch zabiegach.

Przed przystąpieniem do ostrzykiwania skóry, lekarz pobiera niewielką ilość krwi od Pacjenta i poddaje ją odwirowaniu. Następnie otrzymane osocze wprowadzane jest metodą mezoterapii w tkanki skóry za pomocą bardzo cienkiej igły, co sprawia, że znieczulenie przed zabiegiem nie jest konieczne. Istnieje jednak oczywiście możliwość jego wykonania w przypadku osób szczególnie wrażliwych na ból.

Ze względu na zastosowanie składnika pochodzącego z krwi Pacjenta, ryzyko działań niepożądanych przy prawidłowo przeprowadzonym zabiegu nie istnieje.

• Choroby krwi
  • Przyjmowanie leków rozrzedzających krew