Wypełniania bruzd nosowo-wargowych kwasem hialuronowym

Najlepsze zabiegi tego typu w Warszawie

Wraz z wiekiem, działanie siły grawitacji i innych czynników starzenia powoduje stopniową utratę młodzieńczych rysów twarzy. Jednym ze szczególnie niekorzystnych objawów upływającego czasu jest pojawienie się wyraźnie zarysowanej bruzd nosowo-wargowych, czyli linii biegnących od skrzydełek nosa aż do ust.

Można je zauważyć nawet już około 30 roku życia, lecz dzięki wypełnianiu kwasem hialuronowym - substancją naturalnie występującą w skórze, możemy skutecznie uporać się z tym problemem. Preparat z kwasem hialuronowym doskonale wypełnia ubytki i zmarszczki oraz dodatkowo znacznie podnosi poziom nawilżenia i elastyczności skóry. Kwas hialuronowy, poza likwidacją bruzd nosowo-wargowych, idealnie nadaje się do wypełniania też innych zmarszczek, dając spektakularne rezultaty.

Efektem wypełnienia bruzd nosowo wargowych jest ich wyraźna redukcja oraz młodzieńcza, bardziej gęsta i jędrna skóra. Ze względu na to, iż kwas hialuronowy po około roku ulega wchłonięciu przez organizm, zabieg po tym czasie warto powtórzyć.

• Likwidacja bruzd nosowo-wargowych i innych zmarszczek

Rezultat widoczny jest natychmiast i utrzymuje się zwykle około roku.. Zabieg można wykonać ponownie gdy zauważymy, że skóra wraca do poprzedniego stanu.

Po konsultacji z Pacjentem, lekarz przystępuje do podania znieczulenia kremem Emla. Gdy znieczulenie zacznie działać, wprowadzamy preparat w obszar skóry poddawany zabiegowi za pomocą bardzo cienkiej igły.

Bolesność zabiegu jest minimalna, wyczuwalne mogą być lekkie uczucia i delikatne uczucie rozpierania. Dużą zaletą zabiegu jest szybkość jego przeprowadzenia - sama procedura ostrzykiwania trwa zwykle nie więcej niż 10 minut.

Po zabiegu mogą pojawić się opuchlizna, zaczerwienienie i dyskomfort w miejscu podania preparatu, jednakże objawy te ustępują w ciągu maksymalnie 3 dni.

• Ciąża i karmienie piersią
  • Stany zapalne skóry, infekcje
  • Choroby układu immunologicznego
  • Trwająca immunoterapia