MODELOWANIE UST KWASEM HIALURONOWYM

Modelowanie kwasem hialuronowym to zabieg, który pozwala szybko i bezpiecznie nadać ustom wymarzony kształt i objętość. Kwas hialuronowy to składnik naturalnie występujący w skórze, który odpowiada za jej właściwe nawilżenie i elastyczność. Sprawia to, iż efektem zabiegu są nie tylko kuszące, pełniejsze usta, ale też wygładzenie skóry wokół nich i usunięcie ewentualnych drobnych zmarszczek.

Warto również wspomnieć o tym, iż pełne usta to nie tylko współczesny kanon piękna, lecz także skuteczny sposób na wizualne odmłodzenie twarzy - badania dowodzą, że osoby z bardziej wydatnymi wargami postrzegane są jako młodsze.

• Modelowanie konturu ust
  • Zwiększenie objętości ust
  • Usuwanie asymetrii
  • Odmłodzenie ust i redukcja okalających je zmarszczek
  • Poprawa kolorytu ust
  • Podniesienie opadających kącików

Efekty zauważalne są natychmiast po zabiegu i utrzymują się zwykle od 6 do 12 miesięcy. Zabieg można wykonać ponownie w dowolnej chwili.

Zabieg rozpoczyna się krótką konsultacją lekarską i omówieniem pożądanego efektu. Następnie lekarz przystępuje do podania znieczulenia, zwykle przy pomocy kremu Emla, a w razie wyjątkowo wysokiej wrażliwości Pacjenta na ból - stosuje znieczulenie stomatologiczne.

Potem lekarz wstrzykuje preparat z kwasem hialuronowym używając w tym celu bardzo cienkiej igły. W trakcie zabiegu możliwy jest pewien dyskomfort, lecz sama procedura podawania kwasu hialuronowego przebiega bardzo szybko.

Po zabiegu może pojawić się opuchlizna, niekiedy występuje też zaczerwienienie i drobne krwiaczki w miejscach iniekcji. Są to jednak objawy, które samoistnie ustępują w ciągu kilku dni.

• Ciąża i karmienie piersią
  • Stany zapalne skóry, infekcje (opryszczka)
  • Skłonność do tworzenia się blizn przerostowych i bliznowców
  • Choroby układu immunologicznego