Leczenie wypadania włosów – Dr. Cyj Hair Filler

Mezoterapia skóry głowy Dr. Cyj Hair Filler to jedna z najskuteczniejszych terapii leczących wypadanie włosów i efekt aż 10 lat pracy naukowców. Pełny cykl leczenia to tylko 8 tygodni, podczas których Pacjent odbywa jedynie 4 zabiegi. Unikalny koktajl składników aktywnych pobudzających wzrost włosów podaje się metodą tradycyjnej mezoterapii, czyli za pomocą płytkich, praktycznie bezbolesnych iniekcji.

Tym, co wyróżnia Dr. Cyj Hair Filler jest opatentowana formuła bogata w 7 drogocennych peptydów i kwas hialuronowy oraz specjalnie opracowana technologia przedłużonego uwalniania składników aktywnych. Sprawia ona, iż substancje odżywcze oddziaływają na cebulki włosów pacjenta aż przez dwa tygodnie, po których wykonujemy kolejny zabieg w serii.

Choć cała terapia trwa 2 miesiące, to na pierwsze zauważalne efekty musimy poczekać jedynie 2 tygodnie. Pierwszy zabieg hamuje wypadanie włosów a kolejne zagęszczają i pogrubiają je oraz stymulują wzrost nowych włosów poprzez poprawę mikrokrążenia i dogłębną rewitalizację mieszków włosowych.

Leczenie wypadania włosów, które oferujemy w naszej klinice, doskonale nadaje się w zwalczaniu łysienia powodowanego przez różnorakie przyczyny. Łysienie androgenowe, a także nadmierne wypadanie włosów spowodowane stresem, złą dietą, niewłaściwą pielęgnacją i zbyt częstą koloryzacją – wszystkie te problemy możemy rozwiązać za pomocą peptydowej mezoterapii skóry głowy Dr. Cyj Hair Filler. Zabieg polecany jest zarówno kobietom, jak i mężczyznom.

• Łysienie androgenowe
  • Nadmierne wypadanie włosów bez względu na jego przyczynę
  • Przygotowanie do przeszczepu włosów
  • Wzmocnienie efektu po przeszczepie włosów
  • Dla osób, które pragną zagęścić i wzmocnić swoje włosy

Pierwsze efekty pojawiają się już po dwóch tygodniach, a pełne – po zakończeniu dwumiesięcznej serii 4 zabiegów.

Zabieg trwa 30 minut i jest praktycznie bezbolesny. Lekarz wprowadza pod skórę preparat za pomocą bardzo cienkiej igły, wykonując nakłucia w jednocentymetrowych odstępach.

Może pojawić się niewielkie swędzenie i minimalne zgrubienia w miejscach iniekcji – mijają one maksymalnie w trakcie 24 godzin.

• Ciąża i okres laktacji
  • Choroby skóry
  • Alergia na którykolwiek ze składników
  • Zmiany skórne