Zabieg na twarz

Peeling chemiczny kwasem TCA 35%

Kwas TCA – kwas trójchlorooctowy to pochodna kwasu octowego. W zależności od stężenia powoduje słabszy lub silniejszy złuszczanie się naskórka, dzięki czemu skóra ulega rewitalizacji – również poprzez stymulacja fibroblastów do produkcji kolagenu.

Peeling TCA jest najsilniejszą kwasem organicznym stosowanym do zabiegów złuszczania naskórka. Polecany jest dla cery tłustej, łojotokowej, ze zmianami trądzikowymi lub potrądzikowymi, a także dla skóry z widocznymi oznakami starzenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz, nasi wykwalikowani specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania, jak również doradzą jaki zabieg byłby najlepszy dla Ciebie!

Peeling chemiczny

Kwasem TCA 35%

• III i IV stadium starzenia się skóry; zaawansowane fotostarzenie, średniogłębokie i głębokie zmarszczki
  • zaburzenia pigmentacyjne skóry: piegi, plamy starcze, przebarwienia pozapalne
  • powierzchniowe zmiany trądzikowe typowe dla skóry tłustej i/lub skłonnej do trądziku
  • blizny zanikowych
  • rozszerzone gruczoły łojowe, zaskórniki

Na oczyszczoną wcześniej skórę nakłada się jedną bądź kilka warstw preparatu. Podczas zabiegu odczuwane jest uczucie szczypania lub nawet pieczenia. Po upływie określonego czasu, TCA zostaje zmyty wodą lub neutralizatorem a następnie nakłada się maskę łagodzącą. W zależności od wskazań przeprowadza się od 3 do 8 zabiegów.

Skóra po zabiegu jest wybielona. Po kilku dniach od zabiegu dochodzi do brązowienia i wysuszenia skóry. Następnie dochodzi do pękania skóry, która po 7-14 dniach sama odpada. Ważne jest aby samemu nie zrywać łuszczącej się skóry gdyż to grozi powstaniem przebarwień. Po zabiegu nie należy się opalać ani malować a okres rekonwalescencji spędzić w domu.

Skóra po zabiegu nieco ciemnieje i staje się bardziej napięta. Po kilku dniach zaczyna się intensywnie łuszczyć by odsłonić nowy, wygładzony naskórek.

• Ciąża i karmienie piersią
  • Otwarte rany
  • Odmrożenia
  • Świeże blizny
  • Stosowanie antybiotyków
  • Skóra naczyniowa
  • Choroby metaboliczne
  • Oparzenia
  • Choroby tkanki łącznej
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Cukrzyca
  • Stosowanie doustnych retinoidów (pochodnych witaminy A)

Zabieg na twarz

Peeling chemiczny kwasem TCA 35%

Peeling o właściwościach samoneutralizujących przeznaczony do stosowania w przypadku skóry z objawami starzenia. Do aplikacji miejscowej.