Radiofrekwencja mikroigłowa w walce z niedoskonałościami skóry

Radiofrekwencja mikroigłowa z vacuum to zabieg zapewniający gruntowne odmłodzenie i lifting twarzy oraz wyraźną redukcję bądź usunięcie wszystkich niedoskonałości skóry.

Co to jest radiofrekwencja mikroigłowa z vacuum?

Jest to nowoczesna metoda odmładzania skóry, ciesząca się dużą popularnością i doskonałymi efektami. Zabieg łączy w sobie trzy technologie. Jest to połączenie działania fal radiowych z mikronakłuwaniem i pulsacyjnym masażem próżniowym.

Jak wygląda zabieg?

Specjalna głowica zasysa skórę i oddziaływuje na nią podgrzewającą włókna kolagenu falą radiową oraz mikronakłuciami. Fale radiowe korzystnie wpływają na przebudowę istniejących struktur kolagenu, które wraz z wiekiem ulegają zniekształceniu i rozluźnieniu, co jest przyczyną zmarszczek i wiotczenia skóry. Zabieg intensywnie stymuluje komórki skóry właściwej do wytwarzania nowego kolagenu oraz elastyny, esencjonalnych budulców skóry, które zapewniają jej młodzieńczy i atrakcyjny wygląd. W wyniku nakłuć dochodzi do powstawania w skórze mikrourazów wywołujących stan zapalny. Dzięki temu dochodzi intensywnych podziałów i tworzenia się nowych włókien kolagenowych. Przez uszkodzone naczynia krwionośne z krwi uwalniane są czynniki wzrostu, które powodują głęboką regeneracje i pobudzenie do tworzenia się nowych komórek i fibroblastów.

Zabieg możemy przeprowadzić w znieczuleniu miejscowym, jednak zwykle nie jest ono konieczne. Podczas zabiegu może być wyczuwalny lekki dyskomfort związany z mikronakłuwaniem i ciepło wytwarzane przez fale radiowe

Jakie są efekty?

Rezultatem zabiegu jest pełna przebudowa skóry i wytworzenie nowych włókien kolagenu i elastyny następuje jeszcze przez kilka miesięcy po zabiegu. Dochodzi do wyraźnej redukcji zmarszczek, spłycenia blizn, napięcia i ujędrnienia skóry, uniesienie piersi, zwężenie porów, likwidacji cieni pod oczami czy usunięcia przebarwień. Takie efekty utrzymują się nawet do kilku lat.

Jakie są wskazania?

Głównymi wskazaniami jest odmłodzenie rysów twarzy a więc zwiększenie napięcia i elastyczności skóry, zagęszczenie, usunięcie lub redukcja zmarszczek mimicznych i grawitacyjnych, uniesienie opadających powiem, likwidacja tzw. “chomików” i zwiotczałego podbródka oraz wyrównanie fałdów nosowo-wargowych. Innymi wskazaniami do zabiegu są: redukcja blizn, zwężenie porów, likwidacja zaskórników, zmniejszenie widoczności naczynek, redukcja cieni i opuchlizny pod oczami, wyrównanie kolorytu skóry, wygładzenie czy redukcja rozstępów.

Jakie są przeciwwskazania?

Do głównych przeciwwskazań dozabiegu należą: ciąża i okres karmienia piersią, ostre infekcje, gorączka, nadciśnienie, infekcje zakaźne, skłonność do powstawania blizn przerostowych, choroby nowotworowe, schorzenia serca, alergia skórna, infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze, implanty (metalowe, plastikowe, złote, silikonowe), choroby tkanki łącznej, świeża opalenizna, aktywny trądzik ropny, rozrusznik serca, niewyrównana cukrzyca, niewydolność krążeniowa, wypełniacze w strefie zabiegowej, zranienia skóry, złote nici, dermabrazja laserowa wykonana później niż 2-3 miesiące przed zabiegiem, epilepsja (przeciwskazanie względne), stosowanie kremów z retinolem, wit. C lub kwasami owocowymi na miesiąc przed zabiegiem, obniżenie krzepliwości krwi (przeciwskazanie względne)

Jakie są działania niepożądane?

Skóra po zabiegu może być lekko zaczerwieniona i nadwrażliwa, jednak te symptomy znikają

Radiofrekwencja mikroigłowa z vacuum dzięki połączeniu trzech technologii jest jednym z najbardziej skutecznych zabiegów liftingujących, poprawiających kondycję i wygląd skóry. Charakteryzuje się szerokim spectrum działania od zmarszczek, blizn, zaskórników aż po rozstępy czy lifting biustu. Jest to zabieg niewykluczający z codziennych czynności a okres rekonwalescencji trwa maksymalnie 2 dni. Dodatkowo jest to zabieg, który bezpiecznie można wykonywać nawet latem.

Fot.https://medesta.pl/img/podstrony/7055.jpg?d=%27