Leczenie wypadania włosów - RosaMed Clinic

Wypadanie włosów – przyczyny i sposoby niwelowania skutków łysienia

Wypadanie włosów jest problemem mogącym dotyczyć zarówno kobiet, jak też mężczyzn. I choć naturalnie człowiek traci codziennie jakąś część włosów ze względu na ich cykl życia, to zbyt duża ilość wypadających włosów może oznaczać łysienie.

Jak zatrzymać proces wypadania włosów i pozbyć zmartwienia?

Przyczyny łysienia

Wypadanie włosów może mieć zróżnicowane podłoże. Od przewlekłego stresu, przez nieodpowiednio zbilansowaną dietę, tryb życia, aż po uwarunkowania genetyczne i choroby. Niezależnie od przyczyn, łysienie może w znaczący sposób pogorszyć samopoczucie i wpłynąć nie tylko na wygląda, ale też na relacje z otoczeniem osoby, która z tym problemem się zmaga.

Pierwszym krokiem do zdiagnozowania przyczyn nadmiernego wypadania włosów jest z całą pewnością wizyta u lekarza. Pomoże on w jednoznacznym zidentyfikowaniu powodów łysienia. Znając je, łatwiej będzie Ci podjąć odpowiednie działania w celu zatrzymania tego procesu.

Jak zatrzymać wypadanie włosów?

W medycynie jest szereg farmaceutyków, mogących pomóc w zatrzymaniu procesu łysienia. Z cała pewnością jednak, jedną z najskuteczniejszych metod leczenia wypadania włosów jest mezoterapia skóry głowy, zaliczana do zabiegów medycyny estetycznej.

Mezoterpia skóry głowy to zabieg cieszący się coraz większym zainteresowaniem. Nic w tym dziwnego. Bowiem jego zastosowanie pozwala na nie tylko na zatrzymanie łysienia, ale także na stymulację cebulek i pobudzenie wzrostu włosów.

Przebieg, skuteczność i wskazania do zabiegu mezoterapii skóry głowy

W RosaMed Clinic stosujemy mezoterapię skóry głowy metodą Dr. Cyj Hair Filler. Jest to terapia lecznicza oparta o zastosowanie opatentowanej mieszanki odpowiednio dobranych peptydów wzbogaconych o kwas hialuronowy.

Seria zabiegów wykonywana jest przez 8 tygodni w cyklach dwutygodoniowych. Tyle też trwa całe leczenie. Polega na nakłuwaniu skóry głowy przez lekarza i wprowadzaniu pod nią substancji leczniczej. Choć takich nakłuć wykonuje się wiele, zabieg jest praktycznie bezbolesny, a czas trwania jednej sesji wynosi 30 min.

Wskazaniami do wykonania mezoterapii metodą Dr. Cyj Hair Filler jest każdy rodzaj zdiagnozowanego łysienia.

Kto może wykonać zabieg mezoterapii skóry głowy?

Leczenie łysienia metodą mezoterapii skóry głowy jest zabiegiem medycznym przy wykorzystaniu środków medycznych. Oznacza to więc, że zabieg powinien wykonywać wyłącznie lekarz, ponieważ wyłącznie lekarz posiada odpowiednią wiedzę i kompetencje.

Nie musisz dłużej borykać się z problemem łysienia. Jeśli masz wątpliwości, czy mezoterapia skóry głowy jest tym, co może Ci pomóc lub czy wypadanie włosów, którego doświadczasz, to łysienie wymagające interwencji – zapraszamy na konsultacje do naszych specjalistów. Postarają się odpowiedzieć na każde pytanie i pomogą w podjęciu najlepszej dla Ciebie decyzji.