Konsultacja lekarza medycyny wschodu

Licząca kilka tysięcy lat medycyna wschodnia cieszy się coraz większą popularnością w krajach zachodnich. Natężenie chorób cywilizacyjnych i autoimmunologicznych sprawia, że ludzie coraz częściej poszukują alternatywy dla często ułomnej medycyny tradycyjnej. Medycyna Wschodu wyróżnia się holistycznym, czyli całościowym spojrzeniem na człowieka i choroby, jakie mu doskwierają. Nie koncentruje się jedynie na leczeniu objawów danego schorzenia, ignorując resztę organizmu, ale zwraca uwagę na jego przyczynę oraz powiązania, jakie zachodzą między wszystkimi organami i ich funkcjonowaniem.

Konsultacja z lekarzem medycyny wschodu pozwala na szczegółowe zdiagnozowanie doskwierających Pacjentowi problemów za pomocą nieinwazyjnych metod, takich jak np. diagnoza z pulsu. Lekarz medycyny wschodniej ocenia również stan organizmu Pacjenta po wyglądzie jego języka (o problemach zdrowotnych świadczy między innymi biały nalot), oczu, twarzy, a nawet po tonie jego głosu.

Podczas wywiadu lekarskiego uwzględnia się także szereg czynników mających wpływ na stan zdrowia, takich jak m.in. dieta, temperament, rodzaj wykonywanej pracy, nawyki i sposób bycia. Pozwala to na kompleksowe poznanie uwarunkowań i przyczyn choroby, dzięki czemu lekarz może zalecić odpowiednią terapię, ściśle dopasowaną do danego Pacjenta. Nie od dziś bowiem wiadomo, że ten sam lek może pomóc jednej osobie, na drugą nie zadziałać wcale a innej wręcz zaszkodzić.

Leczenie polega na zastosowaniu sprawdzonych przez stulecia naturalnych metod, takich jak m.in. akupunktura i refleksologia. Zamiast tradycyjnych leków, medycyna Wschodu bazuje na preparatach roślinnych, które nie narażają Pacjenta na mnogość skutków ubocznych, a przy tym wykazują się niezwykłą skutecznością.

Konsultacja z lekarzem medycyny Wschodu to doskonała okazja by pozbyć się uciążliwych schorzeń i odzyskać utraconą harmonię.