EDTA – kompleksowe oczyszczanie organizmu

W dzisiejszych czasach nawet osoby prowadzące zdrowy tryb życia mogą borykać się z zanieczyszczeniem organizmu metalami ciężkimi. Środowisko naturalne jest nimi przesycone – ołów, aluminium i inne metale ciężkie występują nie tylko w powietrzu, ale też w wodzie i glebie, skąd przedostają się do żywności, a potem do naszych ciał. Co więcej, istnieją też inne źródła metali ciężkich – są one bowiem stosowane w przemyśle chemicznym, kosmetycznym, farmaceutycznym, a nawet spożywczym.

Nasze ciała potrzebują śladowych ilości metali ciężkich, by móc prawidłowo funkcjonować – dobrym przykładem jest tu chociażby żelazo. Obecnie, wiele osób posiada jednakże nadmierne poziomy tych substancji, co wywołuje szereg objawów, które podczas diagnozy trudno powiązać właśnie z tą przyczyną.

Chroniczne bóle mięśni, przewlekłe zmęczenie, rozmaite problemy trawienne i nietolerancje pokarmowe, kandydoza, migreny, bóle głowy oraz niepokój, problemy z pamięcią i zmiany nastrojów to objawy, które często ignorujemy jako efekt współczesnego tempa życia. Wielokrotnie jednak okazuje się, iż ustępują one po przeprowadzeniu kuracji oczyszczającej organizm z metali ciężkich.

Jedną z najskuteczniejszych i najbezpieczniejszych metod usuwania złogów tych substancji jest chelatacja EDTA, czyli kwasem wersenowym. Terapia polega na zastosowaniu serii kroplówek z EDTA, który w naturalny sposób wiąże metale ciężkie i usuwa je z organizmu za pośrednictwem układu moczowego. Kwas wersenowy jest w pełni bezpieczny, nie zalega w komórkach ciała i wykazuje skuteczność także w leczeniu miażdżycy i innych schorzeń.

Ponadto, EDTA jest bardzo silnym przeciwutleniaczem, dzięki czemu chroni komórki przed działaniem wolnych rodników. Badania wskazują także na skuteczność chelatacji EDTA w zapobieganiu chorobom nowotworowym u osób genetycznie obciążonych.

Terapia kwasem wersenowym to również doskonała propozycja dla osób, które paliły papierosy – EDTA pozwoli im oczyścić organizm z nagromadzonych metali ciężkich, w które obfituje dym nikotynowy. W podobnej sytuacji są również Pacjenci, którzy byli narażeni na działanie palenia biernego.

Jednak nawet osoby, które nigdy nie paliły powinny rozważyć terapię EDTA. Mnogość sposobów poprzez które metale ciężkie dostają się do naszych ciał jest ogromna – nawet jedzenie produktów z puszek oraz używanie antyperspirantów jest w stanie narazić nas na efekty zatrucia organizmu metalami ciężkimi. Na szczęście, seria kroplówek z kwasem wersenowym jest w stanie odwrócić szkodliwe działanie metali ciężkich i przywrócić organizm do stanu zdrowotnej równowagi.