WYPEŁNIANIE BLIZN KWASEM HIALURONOWYM

Wypełnianie blizn kwasem hialuronowym pozwala na szybkie usunięcie nieestetycznych wklęsłości w skórze, jakie często pozostawia po sobie ostra postać trądziku lub ospa wietrzna. Kwas hialuronowy jest substancją naturalnie występującą w skórze, co sprawia, że jest on bezpieczny i doskonale tolerowany przez organizm.

Dużą zaletą zabiegu jest jego błyskawiczny efekt - dzięki ostrzykiwaniu kwasem hialuronowym jesteśmy w stanie wypełnić nawet głębokie blizny już podczas jednej wizyty. Efekt utrzymuje się do dwóch lat, lecz nawet po jego ustąpieniu skóra w obszarze zabiegowym jest w lepszej kondycji niż przed zabiegiem wypełniania. Dzieje się tak ponieważ kwas hialuronowy pobudza naturalne procesy regeneracyjne skóry i wytwarzanie nowego kolagenu.

Oprócz zabiegu wypełniania blizn kwasem hialuronowym doskonałe efekty w redukcji blizn przynoszą także dostępne w naszej klinice zabiegi laserowe i peelingi chemiczne.

• Blizny zanikowe (wklęsłe ubytki w jednolitej strukturze skóry)

Efekt wypełnienia blizny widoczny jest już natychmiastowo po zabiegu, jednak pełny rezultat pojawia się po około 2 tygodniach i utrzymuje się do dwóch lat.

Zabieg wypełniania blizn kwasem hialuronowym przeprowadzamy w znieczuleniu miejscowym przy pomocy kremu Emla. Po podaniu znieczulenia i jego zadziałaniu, lekarz medycyny estetycznej podaje preparat za pomocą bardzo cienkiej igły.

W obszarze zabiegowym mogą pojawić się zaczerwienienie, opuchlizna, dyskomfort i niewielkie krwiaczki lub siniaki. Objawy te ustępują samoczynnie po kilku dniach.

• Nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • Ciąża i karmienie piersią
  • Skłonność do tworzenia się blizn przerostowych i bliznowców
  • Stany zapalne skóry, infekcje