Oksyelektroporacja Mesotherm

Oksyelektroporacja to innowacyjna forma mezoterapii bezigłowej pozwalająca na głęboką regenerację skóry na poziomie komórkowym. Urządzenie Mesotherm włoskiej marki Biotec Italia wykorzystuje zjawisko elektroporacji do wytworzenia w skórze mikrokanałów jonowych, dzięki którym zyskujemy maksymalną penetrację składników aktywnych zawartych w zastosowanym podczas zabiegu preparacie.

Dzięki doborowi odpowiedniej ampułki zabiegowej, możemy usuwać wiele problemów skórnych, w tym także leczyć wypadanie włosów. Efektem zabiegu jest widoczna rewitalizacja skóry, zmniejszenie zmarszczek, wyrównanie kolorytu oraz wzrost nawilżenia i odżywienia..

Dużą zaletą zabiegu jest możliwość zastosowania go w przypadku cery dotkniętej trądzikiem – dzięki braku wykorzystania igieł nie istnieje ryzyko zaostrzenia zmian, co czyni go jedną z najlepszych metod leczenia tej dolegliwości.

• Zmarszczki
  • Przebarwienia
  • Blizny
  • Trądzik
  • Ślady potrądzikowe
  • Utrata jędrności i gęstości skóry
  • Profilaktyka starzenia się skóry
  • Szara, zmęczona cera
  • Leczenie wypadania włosów

Pełne efekty pojawiają się po serii około 6 zabiegów. By podtrzymać rezultaty, zalecamy wykonywanie zabiegów podtrzymujących co kilka miesięcy.

Zabieg jest całkowicie bezbolesny i bezinwazyjny. Trwa niecałą godzinę.

Ze względu na nieinwazyjny charakter zabiegu, przeważnie nie ma ryzyka wystąpienia działań niepożądanych.

• Epilepsja
  • Opryszczka
  • Ciąża i okres karmienia
  • Stany zapalne i chorobowe skóry