Laserowe usuwanie zmian skórnych

Laserowe usuwanie zmian skórnych to najbardziej precyzyjna i najszybsza metoda usuwania różnorodnych znamion skórnych. Nieestetyczne brodawki, włókniaki i inne zmiany możemy całkowicie usunąć zwykle już w ciągu jednego zabiegu. Dzięki działaniu lasera frakcyjnego CO2 mamy gwarancję niskiego ryzyka powikłań i szybkiej regeneracji skóry po zabiegu.

Wiązka światła lasera powoduje odparowanie zmienionej tkanki i natychmiastowe zamknięcie naczyń krwionośnych, co sprawia, że cała procedura jest bezkrwawa. W miejscu zmiany powstaje mały strupek, którego nie należy zdrapywać, by nie narażać się na powstanie blizny. Skóra po zabiegu regeneruje się w całości w ciągu 3-4 tygodni, a po zmianie zwykle nie ma żadnego śladu ani blizny.

• Brodawki wirusowe (kurzajki)
  • Brodawki narządów płciowych
  • Brodawki łojotokowe
  • Pieprzyki
  • Włókniaki
  • Kaszaki
  • Znamiona naskórkowe
  • Gruczolaki potowe
  • Zmiany naczyniowe
  • Odciski
  • Teleagiektazje (czerwone “pajączki” na skórze)
  • Znamiona łojowe
  • Przerosłe gruczoły łojowe
  • Torbiele łojowe
  • Torbiele moszny
  • Torbiele sromu

Zwykle do usunięcia zmiany wystarcza jeden zabieg.

Zabieg trwa od 5 do 60 minut w zależności od strefy zabiegowej. Podczas zabiegu może być odczuwalny lekki dyskomfort. Zabieg możemy przeprowadzić w znieczuleniu miejscowym.

Zwykle pojawia się jedynie zaczerwienienie i strupek w miejscu usuniętej zmiany. Skóra zostaje w pełni wygojona w ciągu maksymalnie 3-4 tygodni. Należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń pielęgnacji pozabiegowej podanych przez lekarza.

• Aktywna infekcja w obszarze zabiegowym
  • Świeżo opalona skóra
  • Skłonność do powstawania blizn przerostowych i keloidów
  • Niewyrównana cukrzyca