Rewitalizacja warg sromowych osoczem lub kwasem hialuronowym

Suchość, świąd, podrażnienia a także ból w trakcie stosunku to tylko niektóre z problemów, o których można zapomnieć dzięki zabiegowi rewitalizacji warg sromowych. Do przeprowadzenia zabiegu wykorzystujemy kwas hialuronowy lub osocze bogatopłytkowe – oba preparaty dają efekt wypełnienia, ujędrnienia i nawilżenia warg sromowych, co nie tylko odmładza wygląd okolic intymnych, ale też pozwala na ich modelowanie.

Zabieg polecamy kobietom niezadowolonym z wyglądu swoich warg sromowych oraz tym, którym zbytnia suchość i wiotkość skóry tej okolicy sprawia dyskomfort w życiu codziennym i seksualnym. Rewitalizacja warg sromowych to także doskonały zabieg dla kobiet po porodzie oraz dla tych, które cierpią na negatywne skutki zaburzeń hormonalnych lub upływu czasu.

• Modelowanie warg sromowych
  • Przywrócenie objętości i redukcja asymetrii
  • Suchość, świąd, pieczenie i dyskomfort
  • Odmłodzenie zewnętrznej strefy intymnej
  • Spadek satysfakcji z życia seksualnego spowodowany suchością i dyskomfortem
  • Zbyt mała objętość warg sromowych większych, narażająca Pacjentkę na częste infekcje

Zazwyczaj wystarcza jeden zabieg, a pełne efekty pojawiają się po kilku dniach.

Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym. Lekarz wprowadza preparat za pomocą bardzo cienkiej igły co zapewnia zminimalizowanie ewentualnego dyskomfortu do minimum.

W pierwszym dniu możliwe jest ryzyko delikatnych podkrwawień z miejsc iniekcji. Może wystąpić też opuchlizna. Przez pewien okres czasu po zabiegu zalecane jest wstrzymanie się od intensywnych kontaktów seksualnych.

• Infekcje intymne
  • Ciąża lub karmienie piersią
  • Uszkodzenia naskórka w okolicy zabiegowej
  • Nadwrażliwość na składniki preparatu