Laserowe wybielanie warg sromowych

Laserowe wybielanie warg sromowych pozwala na znaczące rozjaśnienie kolorytu okolic intymnych, w których często występuje nadmierne stężenie melaniny, co dla wielu osób stanowi problem estetyczny. Wyraźne zabarwienie okolic intymnych może także wpływać na satysfakcję z życia seksualnego i przyczyniać się do obniżenia pewności siebie. Przebarwienia w tej okolicy mogą być dziedziczone genetycznie, ale mogą też pojawić się po ciąży oraz po zastosowaniu terapii niektórymi lekami.

Zabieg charakteryzuje się wysokim profilem bezpieczeństwa i wyjątkowo satysfakcjonującymi rezultatami. Poddawać mogą mu się zarówno kobiety, jak i mężczyźni, ponieważ wiązka lasera doskonale rozjaśnia okolice intymne i strefę krocza, powodując przy tym poprawę elastyczności i większe uwrażliwienie naświetlanej strefy. Zauważalne jest także wyraźne odmłodzenie skóry poddanej zabiegowi, co stanowi dodatkową zaletę tej metody.

• Wybielanie warg sromowych
  • Wybielanie odbytu
  • Wybielanie krocza

Zwykle wystarcza jedynie jeden zabieg.

Sam zabieg trwa krótko, należy jednak uwzględnić dodatkowe pół godziny niezbędne na zadziałanie znieczulenia miejscowego kremem Emla.

Przez kilka dni po zabiegu skóra może być zaczerwieniona i podrażniona. Należy ją odpowiednio pielęgnować i powstrzymać się od stosunków seksualnych aż do momentu wygojenia.

• Nieprawidłowy wynik cytologii
  • Choroba nowotworowa
  • Infekcje intymne
  • Ciąża lub karmienie piersią