Laserowe leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu

Laserowe leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu to zabieg, który pozwala szybko i skutecznie pozbyć się kłopotliwego problemu dotykającego znacząca liczbę kobiet. Wbrew pozorom nie dotyczy on jedynie pań po porodach i tych w dojrzałym wieku. Zabieg wykonany z użyciem lasera zwykle nie wymaga powtórzeń i jest bezpieczny, w przeciwieństwie do leczenia chirurgicznego.

Wysiłkowe nietrzymanie moczu powstaje poprzez osłabienie mięśni Kegla, czyli mięśni dna miednicy. W efekcie nawet niewielki wysiłek związany ze schylaniem się, dźwiganiem, a nawet kichnięciem czy śmiechem skutkuje mimowolnym wydaleniem moczu. Wiele kobiet ma nadzieję, że ten problem sam minie, jednak tak się nie dzieje, dlatego też warto zadziałać już na początku pojawienia się tej dolegliwości.

Laserowe leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu polega na zwężeniu światła pochwy i wzmocnieniu jej sprężystości. Dzięki temu wzmacnia się powięź wewnątrzmaciczna, a także ujście cewki moczowej, której kąt wraca do prawidłowego położenia, co usuwa problem niekontrolowanego oddawania moczu.

Zabieg z wykorzystaniem lasera jest nie tylko bezpieczny, ale też bezbolesny i nieinwazyjny. Obecnie stanowi on najlepszą i najszybszą metodę terapii tego schorzenia. Dodatkową korzyścią jest odmłodzenie narządów intymnych i zwiększenie satysfakcji seksualnej dla obojga partnerów.

• Wysiłkowe nietrzymanie moczu
  • Rozluźnienie pochwy
  • Odmłodzenie wnętrza pochwy i zewnętrznej strefy intymnej
  • Suchość pochwy
  • Świąd, pieczenie i dyskomfort

Zwykle wystarcza jeden zabieg, choć czasem może okazać się konieczne przeprowadzenie kolejnego. Efekty pojawiają się już po miesiącu.

Zabieg laserowego leczenia nietrzymania moczu jest całkowicie bezbolesny i trwa zwykle około pół godziny.

Nie występuje żadne ryzyko powikłań, zabieg jest zupełnie bezpieczny i nieinwazyjny. Zalecana jest jedynie wstrzemięźliwość seksualna przez pierwsze 3-7 dni po zabiegu.

• Nieprawidłowy wynik cytologii
  • Infekcje intymne
  • Choroba nowotworowa
  • Stan zapalny pęcherza