Laserowa rewitalizacja pochwy

Laserowa rewitalizacja pochwy to całkowicie bezbolesny zabieg, który pozwala szybko i skutecznie usunąć zespół rozluźnienia pochwy, który na pewnym etapie życia dotknie aż 70% kobiet. Utrata jędrności, poszerzenie światła pochwy i spadek nawilżenia to objawy z którymi borykają się kobiety po menopauzie oraz wiele z tych, które przebyło poród naturalny. Te negatywne zmiany nie tylko obniżają pewność siebie i sprawiają dyskomfort, ale też w istotny sposób obniżają satysfakcję z życia seksualnego.

Na szczęście, istnieje nowoczesna alternatywa dla chirurgicznego zabiegu obkurczania pochwy, która nie tylko przynosi szybkie efekty, ale też jest niezwykle bezpieczna i znacząco poprawia komfort życia i satysfakcję seksualną Pacjentek. Laserowa rewitalizacja pochwy polega na wprowadzeniu głowicy lasera, którego światło podgrzewa tkanki, oddziaływając jednocześnie włókna kolagenu, które stają się krótsze i grubsze, co skutkuje obkurczeniem pochwy. Zabieg pobudza również naturalną produkcję kolagenu i elastyny oraz wytwarzanie nowych naczynek krwionośnych. Efektem jest znacząco lepsze ukrwienie i jędrność, które zwiększają doznania seksualne.

Laserowa rewitalizacja pochwy usuwa także problem wysiłkowego nietrzymania moczu, a także usuwa ból i dyskomfort związany z suchością pochwy. Wszechstronne działanie lasera i bezinwazyjny charakter zabiegu sprawiają, że jest to zdecydowanie najlepsza metoda zwężania pochwy.

• Rozluźnienie pochwy
  • Odmłodzenie wnętrza pochwy i zewnętrznej strefy intymnej
  • Suchość pochwy
  • Świąd, pieczenie i dyskomfort
  • Wysiłkowe nietrzymanie moczu
  • Przywrócenie naturalnych pofałdowań pochwy
  • Spadek satysfakcji z życia seksualnego spowodowany rozluźnieniem pochwy

Zwykle wystarcza jeden zabieg, choć czasem może okazać się konieczne przeprowadzenie kolejnego. Efekty pojawiają się już po miesiącu.

Zabieg laserowego obkurczania pochwy jest całkowicie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia. Dużą zaletą jest też krótki czas jego trwania.

Nie występuje żadne ryzyko powikłań. Zalecana jest jedynie wstrzemięźliwość seksualna przez pierwsze 3-7 dni po zabiegu.

• Nieprawidłowy wynik cytologii
  • Choroba nowotworowa
  • Infekcje intymne
  • Ciąża lub karmienie piersią