Labioplastyka warg sromowych

Wiele kobiet jest niezadowolonych z wyglądu swoich okolic intymnych – przyczyną zwykle są zbyt duże wargi sromowe mniejsze lub ich asymetria. Labioplastyka pozwala na korektę tych problemów, powodowanych zwykle uwarunkowaniami genetycznymi, przebytymi porodami lub upływającym czasem. Plastyka warg sromowych może polegać na ich zmniejszeniu, laserowym usunięciu nadmiaru tkanki lub też na ich wypełnieniu kwasem hialuronowym, zapewniając Pacjentce zwiększenie komfortu życia i zadowolenia z wyglądu miejsc intymnych.

Labioplastyka pozwala usunąć problemy związane z przerostem warg sromowych, które powodują dyskomfort podczas uprawiania niektórych sportów, noszenia obcisłych ubrań i bielizny oraz ból podczas stosunku seksualnego. Zabiegi labioplastyki przeprowadzamy w znieczuleniu miejscowym przy wykorzystaniu lasera, co sprawia, iż są one krótkie a czas rekonwalescencji zredukowany do minimum.

• Niezadowolenie z wyglądu warg sromowych mniejszych
  • Deformacja warg sromowych po porodzie
  • Dyskomfort podczas życia codziennego, częste infekcje intymne
  • Asymetria lub zbyt duże wargi sromowe

Zwykle wystarcza jedynie jeden zabieg, przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym.

Sam zabieg trwa krótko i polega na laserowym modelowaniu warg sromowych.

Po zabiegu występuje wrażliwość bólowa i opuchlizna. Należy zachować wstrzemięźliwość seksualną przez pierwsze 4-6 tygodni po zabiegu.

• Nieprawidłowy wynik cytologii
  • Choroba nowotworowa
  • Infekcje intymne
  • Ciąża lub karmienie piersią